Shqiperia e udhekryqeve

Edhe pse jam larg Shqipërisë, fëmijërinë dhe një pjesë të rinisë e kam kaluar atje dhe sado që botën e quaj atdheun tim të madh, është kurdoherë një atdhe i vogël, një qytet, një fshat, një mal,një lumë apo një perëndim dielli ku na shkon mendja herë pas here. Pse Shqipëria e udhëkryqeve? Sepse mbeti udhëkryqeve në tërë historinë e saj, se lanë kurrë të zgjedhë rrugë po e tërhoqën me hir a me pahir në rrugë pa krye.

My Photo
Name:
Location: Berkeley, California, United States

Jam ai që nuk kam qenë Do të jem ai që nuk jam.

Friday, April 21, 2006

Përgjigje zotit Kajsiu

Duke qenë larg, nuk e kam aq të lehtë sa juve zoti Kajsiu, për të përdorur shtypin e lirë shqiptar. Megjithatë, falë Internetit, shpikjes më të madhe të njerëzimit pas zjarrit e rrotës, edhe unë kam mundësinë, këtu ku jam, në Kaliforninë e largët të SHBA të shprehem për ç’bën vaki në vendin tim. Ç’është e vërteta, jam rezervuar mjaft për të dhënë mend, ashtu siç bëjnë një sërë analistësh e politologësh këtej nga këto anët tona që japin mendime në shtypin shqiptar që nga aleancat partiake, parashikimet e zgjedhjeve e deri te çmimet e gjeldetit për vitin e ri. Por megjithatë, kur është fjala për gjëra që mund të kuptohen pavarësisht pranisë fizike aty, mund të japim edhe ne ikanakët ndonjë mendim.
Unë nuk e di kush jeni ju e ç’punë bëni, por nuk ju kam etiketuar as “anonim” dhe as “kamikaze”. Edhe ju nuk keni pse etiketoni kështu dikë që ka të drejtën të shkruajë si edhe ju, vetëm pse nuk e njihni personalisht. Mua nuk më bën anonim fakti që nuk kam ndonjë post në qeveri, që nuk kam studjuar atje ku keni studjuar edhe ju apo se nuk frekuentoj kafet apo klubet që frekuentoni ju. Unë vetë nuk njoh asnjë anëtar të lëvizjes MJAFT pavarësisht se kjo lëvizje ka ngjallur simpati me veprimet e saj si tek unë ashtu edhe tek bashkëmoshatarë të mij kudo në botë.
Ju ankoheni se ju kanë fyer e përbaltur në shkrimet kundër jush por unë nuk shoh ta kem bërë këtë në shkrimin tim: MJAFT - pema me kokrra, botuar në gazetën Koha Jonë. As nuk u kam cilësuar “armik” me që mendokeni ndryshe nga unë. Lërini patetizmat zotni i nderuar dhe mos luani të përndershmin e viktimizuar. Vetë shkrimet tuaja janë mbushur me mëri, mllef e intolerancë dhe një mungesë të theksuar logjike.
Sa për atë që thoni se unë pretendokam se paska vetëm një të vërtetë dhe kjo i takoka lëvizjes MJAFT, shoh se nuk më paskeni kuptuar dhe u kërkoj ndjesë në se nuk jam sqaruar mirë. Kur unë them që ka një të vërtetë të vetme, dua të them se kjo e vërtetë është ajo që përfaqëson opinioni i shëndoshë ndërkombëtar. Mos përshpëritim vesh më vesh se jo kurdoherë ky komunitet na dashka të mirën ne shqiptarëve. Troç: në qoftë se lëvizjen MJAFT e mbështet komuniteti ndërkombëtar (siç thoni edhe ju), duhet ta mbështesë e gjithë lëvizja qytetare e Shqipërisë. Kjo nuk pengon alternativa të tjera të lëvizjes e organizimeve qytetare tani e në të ardhmen ku edhe ju personalisht mund të derdhni vrullin e energjitë tuaja.

(Botuar në Koha Jone, 8 dhjetor 2005)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home